Stella Jarošová

Tvoje koordinátorka

Stella Jarošová

svatební koordinátorka, fotografka

Jsem milovnice příběhů lásky.
 Na střední škole jsem se podílela na organizaci maturitního plesu, tehdy mě organizace společenských akcí oslovila.
 Po narození dcery jsem svou lásku ke koordinaci proměnila v hlavní náplň mojí práce. V roce 2020 jsem získala certifikát Svatební koordinátorky od Akademie Kateřiny Fields. Intenzivní kurz mi přinesl nejen nesčetně praktických informací, ale i utvrzení, že se chci tomuto oboru věnovat.

 Momentálně mám za sebou třetí úspěšnou sezónu a už se těším, co přinese ta další.

Už mě sledujete na Instagramu?

@tvojekoordinatorka

Cena konzultací

Plánovat svatbu je časově náročné. Pokud si chcete jen ujasnit, že na svou svatbu máte všechno zařízené, je možné se sejít pouze na jedné hodině. Pokud jste na začátku plánování tak doporučuji větší množství hodin, které se rozdělí do jednotlivých termínů.  Vždy probíhají konzultace po jednotlivých hodinách (tzn. zakoupíte 10h budeme mít deset jednotlivých konzultací)

1h/ 450Kč
5h/ 2 000 Kč
10h/ 4 000 Kč

Dárkové poukazy

na svatební konzultace

Na jednotlivých konzultacích můžeme probrat:

- představy o svatbě
- základy svatby-od čeho začít plánovat
- svatební obřad a jeho náležitosti
- jak vybrat dodavatele
- na co se soustředit při výběru svatebního místa
- etiketa svatebních tiskovin
- svatební dress code
- zasedací pořádek
- harmonogram
- svatební etiketu

Konzultace jsou vhodné pro:

- ty, si chtějí svatbu zařídit sami
- ty, kteří zvažují možnosti své svatby
- ty, kteří již mají rozplánováno
- ty, chtějí si o svatbě promluvit
- svědkyně - aby věděla s čím pomoct
- muže, kteří teprve zvažují žádost o ruku své partnerky

Svatba na míru

Nejkomplexnější služba zahrnující vše od A po Z. Vyslechnu si Vaše představy a přání a udělám vše pro to, abych Vám je splnila. Vymyslíme Vám program dne, koncept, naplánujeme celý den tak, aby šlapal jako hodinky a vybereme nejvhodnější dodavatele.

Koordinace obřadu

Mějte všechny své blízké u svého velkého dne. Nabízím koordinaci svatebního obřadu, která je nejkratší variantou z nabízených balíčků. Pomohu Vám s organizací a koordinací svatebního obřadu a svatebních hostů. Díky tomu si svůj obřad užijete bez zbytečného stresu a starostí.

Koordinace dne

Proplujte společně svatebním dnem. Vzhledem k nabitým zkušenostem dokáži operativně vyřešit nečekané situace, dodržet harmonogram svatebního dne, či přizpůsobit změnám danou situaci. A všichni si tak s Vámi budou moci tento den užít naplno.

Koordinace svatebního dne

Celková koordinace

Svatba na míru

Nejkomplexnější služba zahrnující vše od A po Z. Vyslechnu si Vaše představy a přání a udělám vše pro to, abych Vám je splnila. Vymyslíme Vám program dne, koncept, naplánujeme celý den tak, aby šlapal jako hodinky a vybereme nejvhodnější dodavatele.
A když říkám MY, myslím NÁS.
 Stane se z nás tým s nejdůležitějším úkolem- vytvořit Váš dokonalý svatební den.
Už jen ze samotné podstaty toho, jak samy vnímáte svoji svatbu, neposkytuji univerzální svatbu, ale celou Vám ji jednoduše ušijeme na míru.

Služba „Celková koordinace“ zahrnuje:

- návrh a zajištění místa obřadu a svatební hostiny
 - návrh vzhledu výzdoby svatby
 - koordinace celého svatebního dne
 - zajištění ověřených dodavatelů dle potřeb snoubenců
 - neomezený počet konzultací, návštěva místa obřadu a hostiny
 - možnost spolupráce při výběru šatů, obleku, doplňků, květinové výzdoby, aj.
- sestavení harmonogramu svatebního dne
 - pomoc nevěstě a ženichovi při ranních přípravách
 - myrtování svatebních hostů
 - výzdoba automobilů
 - 1-2 koordinátorky (dle individuální potřeby snoubenců)
 - spolupráce s matrikou
 - dohled a koordinace svatebních zvyků po obřadu
 - usazení svatebních hostů při hostině
 - dohled při hostině
 - organizace a vedení odpolední/večerní zábavy
 - spolupráce s dodavateli

 Cena: od 17 000 Kč, dle náročnosti a individuální domluvy

Koordinace
svatebního obřadu

Mějte všechny své blízké u svého velkého dne. Nabízím koordinaci svatebního obřadu, která je nejkratší variantou z nabízených balíčků. Pomohu Vám s organizací a koordinací svatebního obřadu a svatebních hostů. Díky tomu si svůj obřad užijete bez zbytečného stresu a starostí.

Služba „Koordinace svatebního obřadu“ zahrnuje:

- 1-2 konzultace, možnost návštěvy místa obřadu
- sestavení harmonogramu obřadu
 - myrtování svatebních hostů
 - koordinace svatebního průvodu
 - spolupráce s matrikou a dodavateli (hudba, fotograf,          kameraman, atd.)
- dohled a koordinace svatebních zvyků po obřadu

 Cena: od 3 500 Kč, dle náročnosti a individuální domluvy 

Koordinace
svatebního dne

Proplujte s klidnou hlavou svatebním dnem. Vzhledem k nabitým zkušenostem dokáži operativně vyřešit nečekané situace, dodržet harmonogram svatebního dne, či přizpůsobit změnám danou situaci. A všichni si tak s Vámi budou moci tento den užít naplno. 

Služba „Koordinace svatebního dne“ zahrnuje:

- 1-2 koordinátorky (dle individuální domluvy)
- 2 konzultace, návštěva místa obřadu a hostiny
- sestavení harmonogramu svatebního dne
- pomoc nevěstě a ženichovi při ranních přípravách
- myrtování svatebních hostů
- koordinace svatebního průvodu
- spolupráce s matrikou
- dohled akoordinace svatebních zvyků po obřadu
 - usazení svatebních hostů při hostině
- dohled při hostině
- organizace a vedení odpolední zábavy
- spolupráce s dodavateli


 Cena: od 9 000 Kč, dle náročnosti a individuální domluvy 

Jdem do toho spolu?

Pokud Váháte, zda jsem pro Vaši svatbu ta pravá, pojďte se sejít na nezávazné schůzce.
Věřte, že si o Vás a Vaší svatbě ráda poslechnu a na oplátku Vám řeknu něco já o sobě.

Rezervace & Dotazy

Stella Jarošová

+420 777 770 699
+420 739 449 721
stella@atelierstod.cz

Ateliér Tůtojc Stod

Stella Jarošová
IČO: 08663696
Sídlo: Mířovice 10, 333 01 Ves Touškov